dinsdag 8 november 2011

Tabletje

Ik werd vandaag wakker met een pijnlijke rug. Hoewel, nee, eigenlijk was er toen nog niet veel aan de hand, het kwam pas toen ik uit bed rolde en de eerste stappen zette. Ineens had ik een pijnlijke onderrug. Ik weet eigenlijk niet goed waar dat vandaan kwam, niet dat dat erg interessant is, ik zou liever weten hoe je er vanaf komt. Maar goed, een pijnstiller en een warme kruik verder ging het wel weer.

Hard werken zat er niet in vandaag, het zag er naar uit dat het een saaie dag zou worden. Tot deze beauty afgeleverd werd.

Je begrijpt het, de hele dag niets anders gedaan dan zitten spelen en vooral zoeken hoe het allemaal werkt. En da's verdorie nog niet zo eenvoudig. Apps die wel of niet werken, handleidingen die ergens worden opgeslagen maar geen idee waar, camera's die het meteen goed doen. OK, dat laatste was erg simpel. De rest ben ik ook achter gekomen inmiddels en ondanks en beetje gemopper in het begin ben ik er reuze blij mee.

Dank je wel Sinterklaas.

2 opmerkingen:

Sannah zei

Twee tabletjes op een dag dus die beide voor n verbeterde mood zorgden.

Roelien zei

Stuur die man met die baard even deze kant op, ik wil ook wel zo'n dingetje!

Veel plezier ermee en sterkte met je rug..