zaterdag 22 december 2012

Fijne Kerstdagen



Vanaf vandaag zijn we een week met kerstreces. Moet kunnen denken we. Bovendien hebben we het wel verdiend vinden we zelf.

Eigenlijk kriebelt het natuurlijk wel om door te gaan. Da's een beetje een probleem aan het worden, we gunnen onszelf nauwelijks vakantie. Langer dan een dag hebben we het nog nooit volgehouden. Maar deze keer gaat dat gewoon lukken, een stel goede vrienden is hier neergestreken om ons daarbij te helpen.

Maar toch zit ik nu alweer te piekeren, hoe moet dat een hele week met dit blogje. Jullie kennen mijn verslaving en niets schrijven gaat me echt niet lukken, dat weet ik nu al. Ik kan natuurlijk een kerstverhaaltje verzinnen of misschien verveel ik jullie wel met een foto af en toe. Ach ja, we zien wel hoe dat gaat.

Hoe dan ook, alvast hele fijne Kerstdagen aan alle trouwe lezers. Geniet van de komende periode, feest uitbundig of rust lekker uit. Maar wat je ook doet, doe het goed.

Geen opmerkingen: