woensdag 19 december 2012

Ieder zijn ding



Jullie denken onderhand dat er niet meer geklust wordt hier zeker? FOUT! Ik geef wel toe dat we niet heel hard gaan de laatste dagen maar stilzitten is het niet. We zijn begonnen met het tegelen van de douchewanden.

Dat tegelen, het is niet mijn ding. Meteen ook de reden waarom ik het niet doe. Misschien kan ik het wel, geen idee, ik heb het nog nooit geprobeerd. Mijn wederhelft doet het zo mooi en netjes dat ik het met alle plezier aan hem over laat. Ik ga niet beweren dat hij het nu zo leuk vindt, tenminste, er komen af en toe geluiden uit de tegelrichting die me doen vermoeden dat hij er ook weinig schik in heeft. Maar ja, iemand moet het doen.

Soms heb je dat, de ene is beter in het ene, de ander in het andere, we hebben zo ons eigen assortiment opgebouwd aan klussen die we aanpakken, of we het nu leuk vinden of niet. Het ene ligt je gewoon wat beter dan het andere. En als je iets vaak genoeg doet krijg je er automatisch handigheid in.

Maar het ziet er naar uit dat dit nu wel de allerlaatste tegelklus is. Daarna is het afgelopen. Ik heb zo het vermoeden dat hier iemand niet bepaald rouwig om zal zijn.

Geen opmerkingen: