zondag 28 augustus 2011

Kleur bekennen

Deze dagen doen we van alles wat. We schilderen af en toe een luik, we trekken wat onkruid uit de grond, we doen een wasje, we prutten wat in de groententuin, we bouwen weer een stukje terras en om af te koelen trekken we een paar baantjes in het zwembad. We hebben het er maar druk mee.

Maar naast al deze bezigheden heb ik een nieuwe hobby gevonden, GIMP. GIMP is zoiets al Photoshop, maar met het grote voordeel dat het gratis en voor niks te downloaden en te gebruiken is. Ik ben ermee foto's aan het bewerken, het kost me uren maar wat dan nog.

Inmiddels ben ik een pro op het gebied van rimpels wegshoppen. Niet dat ik die heb hoor, huh ... neeeee, echt niet, maar ik voel me wel ineens minstens tien jaar jonger.

Ik ben een enorme fan van zwart-wit fotografie, zeker voor portretten. Maar vandaag moet ik kleur bekennen, zij het subtiel.

3 opmerkingen:

Roelien zei

Wat mooi!

De Heer des Huizes zei

Torbie begrijp ik, cat=green eyes.
Marleen, hmm onnatuurlijk, hoe bedoelt U?

E.T. phone home!?

Kees zei

Marleen,
Op youtube staan allerlei tutorials (meest door gebruikers gemaakt). Groetjes, Kees