woensdag 31 augustus 2011

Joekels

Ik heb vandaag de groententuin maar eens onderhanden genomen. De eerste ronde begon een beetje op te raken, boontjes, radijs en de slaplanten hadden het wel gehad. Hoogste tijd voor een tweede ronde. Ik heb weer een nieuw rijtje boontjes in de grond gestopt, morgen worden uien, spinazie en veldsla gezaaid. Intussen komt er een megaoogst van de tomatenplanten en heb ik de prei maar eens uitgeplant.

Maar niet alles is al klaar om geoogst te worden.

De meloenen zijn nog niet zo ver. Ik had wat zaadjes in de grond gestopt, niet echt gedacht dat daar ook echt meloenen op zouden gaan groeien. Maar tot mijn stomme verbazing staat het er vol mee, ik tel er zo maar tien en elke dag vind ik weer nieuwe. Joekels worden het, je ziet ze groeien. Dat wordt nog flink dooreten als die allemaal rijp worden binnenkort.

Geen opmerkingen: