zaterdag 17 december 2011

Biceps

Ik ben weer met voegen begonnen. De muur waarvan laatst met veel pijn en moeite het cement is verwijderd moet nog even ingevoegd worden. Even, ik hoor het me alweer zeggen, het kost altijd meer tijd dan gedacht. Maar ik vind het wel aangenaam werk. Verstand op nul, blik op oneindig en die smurrie erin stampen.

Juist ja, erin stampen. Het kost best nog wel wat kracht, het moet er stevig ingepropt worden af en toe. Elke keer als ik daarmee bezig ben voel ik de spieren van mijn rechterarm opzwellen. Mijn biceps begint serieuze proporties aan te nemen.

En hoewel het best handig is om wat kracht te hebben in je armen ben ik hier helemaal niet zo blij mee. Kijk, een gespierde man vind ik wel mooi, zolang het maar binnen bepaalde grenzen blijft. Een plat buikje, een stel goed gevormde billen en een beetje gespierde armen, daar valt weinig weerstand aan te bieden. Maar bij een vrouw, nah. Die buik en billen nog wel, graag zelfs, maar een vrouw met duidelijk aanwezige biceps is nu niet bepaald aantrekkelijk te noemen vind ik zelf.

Misschien dat ik de rest maar met mijn billen moet gaan voegen ...

1 opmerking:

Rein van der Louw zei

Ik ben erg visueel ingesteld. Maar als jij gaat voegen met je derrière dan haak ik af.