vrijdag 23 december 2011

Happy

Niks chagrijnig meer, ik heb me vol overgave op mijn taken gestort. Wat mopper ik nou, het is wel goed zo. Ik kan uitslapen, lang koffie drinken en lekker koken. En dat heb ik dan maar gedaan, met plezier.

Ik ben niet zo'n fan van koken, zeker niet als het alledaagse kost is. Als het wat bijzonders is vind ik het nog wel leuk. En dus had ik besloten om er wat meer aan te doen vandaag. Niet met meerdere gangen hoor, kom, het is tenslotte gewoon vrijdag. Ik heb wat wij noemen Italo Karbo gemaakt, afkorting voor Italiaanse karbonades. Voor wie het wil proberen: spekjes bakken, karbonades meebakken, kruiden met peper en parikapoeder, apart paprika, uien en champignons bakken en bij karbonades doen, verse gepelde tomaten en tomatenpuree toevoegen en dat lang laten sudderen tot de karbonades bijna uit elkaar vallen.

En daarbij hoort pasta. En omdat ik op dreef was heb ik die maar weer eens zelf gedraaid.

Ik ben weer helemaal happy, maar zo is het mooi geweest. Morgen gewoon weer aan het werk, het echte werk, waar je spierballen van krijgt en eelt op je vingers.

1 opmerking:

Kees van der Louw zei

Kijk, zo komt je linker biceps weer in balans met je rechter!