vrijdag 16 december 2011

Le bar

Ik stond deze avond weer achter de bar, de hippiebar. Nou ja, hippies zijn er tegenwoordig niet meer, maar het heeft er wel wat van weg. Iedereen behoorlijk in de olie, allicht de meesten, maar op een vrolijke manier. Ik weet overigens niet wat er allemaal in het eten zat, maar twee onbekenden vielen als een blok voor elkaar, komt vast door dat biogedoe, vrije radicalen of andere vreemde vibes.

Hoe dan ook, het was een prachtig schouwspel. Zeker als je zelf niets gedronken heb en het nuchter kan aankijken allemaal. Ik denk dat er morgen wel een paar bij lopen die een vreselijke kater hebben of zich doodschamen of allebei.  Ach ja, als ze maar lol gehad hebben en ik kan je garanderen, dat hebben ze.

Ik ook overigens, maar nu is de koek op. Het is bijna half drie, tijd om onder de wol te gaan. Trusten.

Geen opmerkingen: