woensdag 14 december 2011

Miles & More

Ik had nooit gedacht dat het nog eens zo ver zou komen, maar ik ben een frequent flyer geworden. Nou ja, zo frequent fly ik nu ook weer niet, maar omdat ik nu toch drie a vier keer per jaar fly noem ik dat maar frequent.

Alleen is het zo dat ik bij de concurrent frequent flyer ben geworden, ouch, dat doet een beetje pijn, maar heus, ik heb geen keus. He, dat rijmt. Ik had natuurlijk bij de blauwe club lid moeten worden, alleen is het probleem dat die niet op Brussel vliegen vanaf Toulouse. Ik zou nog over Parijs kunnen gaan, maar serieus, da's echt niet handig, ik doe er uren langer over dan wanneer ik rechtstreeks fly, dus zat er niets anders op.

Het is Miles & More geworden, het frequent flyer programma van Star Alliance, waar Brussels Airlines onder valt. Maar ook Lufthansa. En dus kreeg ik vandaag mijn frequent flyer pas in de bus met een begeleidende brief:
   "Sehr geerhrte Frau Meert, herzlich wilkommen beim weltweiten Vielfliegerprogram Miles & More"

En dat terwijl ik opgegeven heb dat mijn voertaal Nederlands is, ik in Frankrijk woon en geen woord Duits spreek. Hoe moeilijk kan het zijn?

4 opmerkingen:

Rein van der Louw zei

Ik voorzie nieuwe post war afleveringen van alo alo.
Alhoewel, do not mention ze war!

Menno zei

Blijven rare jongens... (zo'n pasje is toch wel een raar gezicht. Misschien toch maar een lijntje op Brussel opzetten)

Les Fontanelles zei

Goed idee! TLS-BRU met KL, ik kan niet wachten, pull some strings!!

Kees van der Louw zei

Aaaah, een afvallige! Neeeeh!
Nou dat was het dan Marleen, het ga je goed .....



Onzin natuurlijk want zo rijk wordt de Luftwaffe uit BRU natuurlijk ook weer niet van jou met die 3 á 4 keer per jaar nu ook weer niet. Gelukkig vliegt de AF-KL group wel gewoon TLS-AMS v.v. zodat je in december 2012 gewoon 'Klaas' kunt komen bijstaan!