zaterdag 3 december 2011

XXXXX



Zo, de laatste dag zit er op, tijd om weer huiswaarts te keren. Ik ben al ingechekt, stoel 7F wordt de mijne. Ik zit graag aan het gangpad maar daarvan was er alleen nog een stoel tien rijen meer naar achter. Omdat ik graag vlot dat vliegtuig weer uit ben heb ik voor deze keer maar een uitzondering gemaakt en wordt het een stoel bij het raam. Ach ja, ook wel weer eens leuk.

Ik heb alleen wel een probleem, mijn koffer kan niet meer dicht. Ik kwam hier aan met een niet helemaal volle koffer en nu puilt hij aan alle kanten uit. Ik snap er niets van. Wat heb ik nou helemaal gekocht, bijna niks. Alleen maar dikke warme sloffen, een leuk warm vestje, vijf grote potten met vitaminen, twee zakken xxxxx en twee dozen yyyyy.

Ja, die xxxxx en yyyyy kan ik hier niet vertellen, da's een verrassing  voor thuis, dus je begrijpt ...

5 opmerkingen:

De Heer des Huizes zei

The suspense is KILLING me!

kees van der Louw zei

Laat je gewoon die vitaminen achter. Die hebben ze toch in Frankrijk ook wel? En anders ga je daar gewoon aan het fruit, verse groenten enzo ... Je kunt ook nog de zakken xxxxx delen door de dozen yyyyy zodat het minder ruimte in neemt? Of ben je Sinterklaas aan het spelen?

De Heer des Huizes zei

Vitaminen zijn in Frankrijk duurder dan goud, net als gsm abonnementen.

Rein van der Louw zei

Maar in wijn zitten toch ook vitaminen?

Kees van der Louw zei

Precies! En zo zit je toch ook nog aan het 'fruit'!