dinsdag 27 december 2011

Ruzie

Voor het huis staat een linde. Een mooie grote boom die in de zomer prachtig in het blad staat.

Voor het huis hangt ook een kabel van de EDF, de Energie De France. Die kabel zorgt er voor dat we stroom hebben.

En die twee maken ruzie. De linde doet er alles aan om die kabel het leven zuur te maken, hij groeit te hard en dreigt de hele kabel te verslinden. Ach ja, het valt allemaal nog wel mee, ik overdrijf graag een beetje af en toe, noem het maar dichterlijke vrijheid, maar feit is wel dat het een beetje krapjes aan het worden is daarboven. Zeker bij storm hou ik mijn hart vast. En dus moest er wat aan gebeuren.

De steiger neergezet en de snoeischaar erbij gehaald. Ik weet het, eigenlijk moeten er een paar dikkere takken weg, maar ik durfde niet hoger. Dat ding wiebelde vreselijk, ik kon er met de zaag niet bij komen.

Voorlopig moet het maar even zo, volgend jaar zien we wel weer verder.

1 opmerking:

Rein van der Louw zei

Klusje voor het dream team!