zaterdag 24 december 2011

Stoffige pijp



Die spierballen, dat eelt, het zat er niet in vandaag. En ik ga gelijk vertellen hoe dat zo kwam.

Zoals gezegd wordt er hier al een paar dagen hard gewerkt, werk waarbij het er nogal heftig aan toe gaat. Slopen, slijpen en hakken vooral, zoiets gaat gepaard met een stofproductie waar je U tegen zegt. Gevolg is dat alles, en met alles bedoel ik ook alles, onder een enorme laag stof ligt. Deels is dat nog steeds zo, maar ik kon het niet langer aanzien. Ik ben dus maar begonnen met een soort van tussentijdse grote schoonmaak, met tegenzin, maar het moest.

En hoewel ik zoiets eigenlijk haat word ik een perfectionist als ik eenmaal begin. Elk hoekje, elk kiertje wordt aangepakt. Met als gevolg dat het totaal niet opschiet. Een ander gevolg is dat ik na een serieus aantal uren er schoon genoeg van heb en de stoffige pijp aan Maarten geef.

En omdat die Maarten er ook geen zin in had zit er niets anders op dan morgenochtend door te gaan.

Geen opmerkingen: