woensdag 7 december 2011

Sjakoske


Nu die schoorsteen helemaal weg is kan het plafond dicht. Dat was ook de reden dat ik vandaag op zolder zat. Denk bij zolder niet aan een ruimte waar je rond kan lopen en al je rommel kwijt kunt, deze zolder is nauwelijks een meter hoog. Op handen en voeten kruipend heb ik me een weg gebaand tussen oude rockwool, oude en nieuwe elektra, muizenkeutels en ... eeeeeeek ... een slangenhuid.

Ik ben bepaald niet bangig aangelegd, een muis deert me niet. Een slang op zich ook nog niet, maar daarvan hou ik wel gepaste afstand. Deze jongens kunnen bijten als je ze aanvalt. Ik ben bepaald niet van plan om ze aan te vallen, maar zij denken daar vast anders over als ik er per ongeluk bovenop zou gaan staan. Dus erg op mijn gemak was ik ineens niet meer.

Maar wat doen die slangen op onze zolder, hoe komen ze daar terecht? Maar vooral ... zitten ze daar nog??? Ik wil het niet weten. Hoewel, laten ze maar oppassen, als ik ze vind laat ik er mischien wel een slangenleren sjakoske van maken.

Geen opmerkingen: