dinsdag 17 juli 2012

Garderobe klaar



Het is gelukt! De garderobe is helemaal geschilderd.

Alle muren en het plafond zijn wit, klaar om er iets moois van te gaan maken. Dat moois dat moet nog komen, maar voorlopig is het goed genoeg voor een simpel rek met een paar jassen.

Ik zeg nu wel alle muren, maar één muur is nog niet klaar, de muur die je op de foto niet ziet. In die muur lopen alle leidingen van de verwarming tussen kachel en boiler, slim om die nog even open te laten voor als we nog wat willen aanpassen.

Maar dat maakt niet uit, we beschouwen de garderobe voorlopig als af. En als we over een jaar of wat weer eens tijd over hebben dan gaan we wel eens nadenken over een mooi ontwerp, met kasten, rekken, manden en planken.

Het is nu ineens vreemd kaal in onze woonkamer waar eerst dat rek met jassen stond, even wennen, maar lang gaat dat niet duren.

2 opmerkingen:

Neef Felix zei

Mooi hoor, maar zie ik dat nu goed? Een kattenluikje in de deur? Dat vindt ik nu weer attent van u Mevrouw Marleen. Zo kan ik, als ik bij u logeer, heerlijk warm tegen de leidingen van die mooie kachel aan kruipen. Prrrr

Aad zei

Meneer Felix,

Houdt u de weblog wel voldoende in de gaten? Lees anders nog eens terug op 14 jan 2012 waar reeds duidelijk het kattenluik in beeld is geweest?

Overigens was het op 29 jan 2012 weer verdwenen maar dat was maar tijdelijk.

En als je al ziet hoe die hoek er uitzag op 02 okt 2010 ... Petje af voor de Marnavianesiƫrs!