zaterdag 21 juli 2012

Grote wisseltruuk



We hadden vandaag een fijn klusje. Een paar radiatoren moesten worden opgehangen zodat de leidingen aangelegd kunnen worden. Niet zo moeilijk allemaal, toch?

Normaal gezien niet nee, ware het niet dat er een radiator van de mezzanine getild moest worden en een andere er weer op. Nog allemaal niet zo'n kunst als je een trap hebt maar laten we die nou nog niet hebben.

Vraag maar niet hoe die ene radiator van 50 kilo op de mezzanine beland is, geloof me, je wil het niet weten. Ik wil het ook niet weten namelijk. Maar goed, los daarvan, er moest een list verzonnen worden voor de grote wisseltruuk.

Het is weer eens gelukt, ik had niet anders verwacht, we hebben al voor hetere vuren gestaan tenslotte. Ik heb geen kans gezien er een foto van te maken, dat zullen jullie wel begrijpen, maar om het toch uit te kunnen leggen heb ik er een schetsje van gemaakt.

Ja, sorry, ik kan niet tekenen, maar ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Er ontbreekt nog iets op de
tekening nl.
de tekstballonnetjes.

De weerkaart van Nld. algezien?
Kunnen de lichttherapeuten tot
rust komen.

Bart Jan Vroegindeweij zei

Yes, I see. De een staat boven te wachten en de ander geeft de readiator aan. Goed bedacht! Zie je wel dat je het wel kunt? Als je maar wilt! Willen is kunnen! We gaan ervoor!