vrijdag 13 juli 2012

Garderobe



Ik ben weer eens aan het schilderen. De muren en plafond in de toekomstige garderobe zijn aan de beurt, daar waar vroeger de oude badkamer was.

Wat een geklieder deze keer. Ik spetter altijd wel wat, maar nu is het echt bar en boos. Ik denk dat ik een niet-lekvrije roller aan het gebruiken ben. Ik doe echt niet iets anders dan andere keren, maar het komt met hele klodders naar beneden vallen, vanaf de zijkant van de roller. Nog een heel gedoe om die projectielen tijdig te ontwijken.

Ik betrapte me er vandaag trouwens op dat ik dacht, ik moet doorwerken, dan heb ik weer wat te vertellen op mijn blog. Da's toch werkelijk te gek voor woorden, daar doe ik het toch niet voor? Of misschien stiekem toch? Hoe dan ook, toen ik dat dacht wou ik nog vandaag de tweede laag gaan verven. Maar geen paniek, ik ben op tijd tot inkeer gekomen. We gaan gewoon overmorgen weer verder.

Waarom niet morgen? Omdat het dan zaterdag is, wisseldag in de gite en dat gaat uiteraard voor.

Geen opmerkingen: