zaterdag 15 januari 2011

Geen 16 meer

We gaan razendsnel door onze voorraden heen de laatste weken. Komt omdat we goed opschieten in de gite. Vandaag maar weer een nieuwe voorraad gipsplaten gehaald en bovendien de twee resterende deuren.

Maar wel met een handicap. Ik heb iets verrekt in mijn rug. Niet tijdens sjouwen van loodzware gipsplaten, stapelen van 3000 kilo hout, bouwen van muren of plafonds. Niks van al dat. Het gebeurde vanochtend tijdens het douchen. En nu niet meteen beginnen te giechelen, ik deed daar helemaal niks raars of zo. Echt niet. Ik stond gewoon wakker te worden onder een warme waterstraal toen het er ineens inschoot, tussen mijn schouderbladen. Ik dacht nog even dat het wel met een uurtje weer weg zou zijn, maar zelfs 14 uur en een aspirientje later is het er nog steeds.

Gebreken komen kennelijk met de jaren, ik ben tenslotte ook geen 16 meer (da's inmiddels alweer 10 jaar terug).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat spiertje in je rug is een duidelijk geval van Brico-Depot allergie. Geloof me, ik heb het ook! Kom je er te vaak da slaat het genadeloos toe. Ik heb tegenwoordig overal kramp en pijn. Hierbij mijn laatste waarschuwing; tel nou eens hoeveel van die platen je nodig hebt en laat ze bezorgen, beetje babbelen bij een fourniseur en je hebt ze nog goedkoper ook!!! Bovendien kunnen jullie dan nog beter door voor linkse hobbyisten want de CO2 uitstoot van Dhr Benz zal er ook niet om liegen. trouwens daar waar ik mijn placo's bestel krijg je er gratis tijger balsem bij, le wwet wel die likkende kat!

De heer des huizes zei

Ach en wee, nu heeft het geen zin meer, nog een plaatje of tien twintig en het is gebeurd, af en klaar. Maar je hebt wel gelijk, het inladen gaat nog wel maar 's avond uitladen levert een heel slecht humeur op.

p.s. Oude diesels CO2-en nauwelijks maar NO-en wel kolossaal en fumeren helemaal infernale.

J. de Zwart zei

Gemeenteleden!

Zingen wij nu gezamenlijk ter genezing van de schouderbladen van zuster Marleen gezang IX:115. Broeder Gijsbertus leidt ons op zijn trekzak:

I cut down trees, I skip and jump,
I like to press wild flowers.
I put on women's clothing
And hang around in bars

En bidden wij dat zij in volle aanschijn goed mag komen tot haar zevenentwintigste jaardag, zo waarlijk helpen ons de violen te knielen.

Johannes de Zwart Bzn
Veluwezoom