donderdag 6 januari 2011

Statistieken

Ik moet het toegeven, dat dagelijkse bijhouden van deze weblog bevalt me wel. Ik vind het zelfs leuk om te doen. Het is zelfs zo erg dat ik gedurende de dag harder werk om daar dan weer over te kunnen schrijven. Maf hé.

Maar op zo'n dag als vandaag, wanneer je niks kan doen omdat je nog een beetje gehandicapt bent en omdat we een afspraak buiten de deur hadden, dan baal je dus omdat je niks te melden hebt. Erg hé.

Dat schrijven heeft twee doelen.
1. Ik hou het bij zodat het nageslacht kan teruglezen wat we zoal gedaan hebben. Begrijp me niet verkeerd, er is hier niemand zwanger. Zelfs de poezen niet (die zijn daarvoor behandeld), hooguit de schapen, die lopen op alle dagen. Maar er is allicht iemand die ons later herinnert, mag ik hopen.
2. Het "thuisfront" blijft op de hoogte van wat we hier zoal uitspoken. "Thuisfront" is dan vooral Nederland en België in ons geval.

Ik heb ervoor gekozen om niet google-baar te zijn. Een beetje privacy vind ik wel gewenst. Alleen bekenden kunnen ons volgen. Maar ondanks dat ben ik niet ontevreden over de belangstelling, integendeel.
Dit programma biedt aan de beheerder, ik dus, inzicht in het aantal pageviews, ofwel, hoe vaak de blog bekeken is. Daarbij krijg je een overzicht van het land van oorsprong.

Maar wat blijkt, in Frankrijk wordt deze blog meer bekeken dan in België. Wat is dat nou België, kom op, klikken maar, je kan het.

Zou ik verslaafd zijn?

4 opmerkingen:

Ria de Hondt zei

Hoi Marleen, hier een reactie van Ria. Als fanatiek volger van je blog wil ik graag even zeggen dat je blog (net als eerder die van Bert) gewoon heel leuk is. En dat ik vooral geniet van de verslagen van jullie dagelijkse besognes, omdat dat soort dingen vaak de gespreksstof is waarover je praat als je bij elkaar over de vloer komt. En dat we dat dus missen.

Sal & Mia zei

Helemaal eens met Ria!
Sally en Mia,
Afreilat

Otto Zwaarslag zei

Klik
Klik
Klikkerdeklik

Ah ja, het lukt!

Otto uit Wevelgem

Les Fontanelles zei

Ik had me voorgenomen om geen reakties te plaatsen op mijn eigen blog. Maar bij deze maak ik een uitzondering.

Ik mis jullie ook!!