maandag 9 januari 2012

500


500, een mooi getal. Hoewel mijn favoriete getal 9 is. Ik heb geen idee waarom eigenlijk, maar zo lang als ik leef weet ik dat 9 mijn geluksgetal is. 500 staat onder andere voor de Fiat 500, een geweldig mini-autootje, vooral de echte oude cinquecento dan.

Maar ik heb het niet over auto's vandaag, ik heb het over het feit dat vandaag de 500-ste blog hier gepubliceerd wordt. In eerste instantie wou ik er niet aan, ik zag het niet zitten om een weblog te beginnen. Ik heb me moeten laten overhalen om het toch maar te doen. De eerste verhaaltjes zijn dan ook niet van mijn hand maar van vrienden die me aanspoorden om ermee te beginnen.

En nu, 500 verhaaltjes en inmiddels meer dan 32.000 pageviews verder kan ik niet meer zonder. En waarom ik dat doe? Een beetje voor mezelf, dat geef ik toe, maar vooral voor al mijn trouwe lezers. Dank voor jullie support, voor jullie medeleven, voor jullie commentaren, dank dat jullie elke dag weer dit stukje lezen, soms vanuit Afrika of het Verre Oosten aan toe.

 Ik hoop dat ik af een toe een lach op jullie gezicht heb weten te brengen.

5 opmerkingen:

Rein van der Louw zei

En we hebben ze allemaal met veel plezier gelezen! Mirjam grossiert met de verre bestemmingen. Vorige week Hong Kong!

Anoniem zei

Ik vind dat je eigenlijk nu wel een fiatje 500 hebt verdiendt!

Aad zei

Mijn wens: dat je over 4500 dagen denkt "waarom maakte ik van 500 z'n drukte? We waren toen nog maar nèt begonnen ..."

Vroegindeweij zei

Volgens mij is het andersom: wij moeten jóu bedanken!
Marleen, bedankt!

Kees van der Louw zei

Genieten, (bijna) elke dag weer enneeh ... binnenkort (tijdelijk) vanuit EZE!