donderdag 26 januari 2012

Handschoenmethode



Je kon het al vermoeden na het stukje van gisteren, ik heb vandaag een muur gevoegd, de muur waar de grote boiler en het expansievat komen te staan. Maar omdat het in de technische ruimte zit hoeft het niet mooi te worden, als de gaten maar dicht zitten.

En dus heb ik de handschoenmethode toegepast. Die houdt in dat je met kleurige rubberen huishoudhandschoenen de specie tegen de muur kwakt. Serieus, dat werkt supersnel, in een uur doe je al gauw vijf vierkante meter.

Alleen is het muurtje ondanks dat toch nog niet klaar. Er zitten een paar enorme gaten in de onderkant die ik graag gevuld wil hebben en daarvoor moet ik een paar stenen gaan zoeken. Niet dat ik ver hoef te zoeken, maar ik had er vandaag gewoon geen zin meer in. Morgen is er weer een dag.

Geen opmerkingen: