vrijdag 1 februari 2013

Tot morgen



Ik zit al de hele avond te denken wat ik nu weer eens zal schrijven. Ik heb totaal geen inspiratie vandaag. Ik zou natuurlijk kunnen vertellen dat de grootste logeerkamer bijna klaar is, dat die vandaag voor de tweede keer gestuct is en dat die morgen geschilderd kan worden. Maar ik zou me zo kunnen voorstellen dat jullie denken, jaja, dat weten we nu wel.

Maar ja, wat dan wel? Dat de kleinste logeerkamer nu ook al vorm begint te krijgen en dat er nog maar één muur geplaatst moet worden? Tja, ook niet bijster opwindend lijkt me. En als ik dat al zou vertellen, wat voor foto plaats je daar dan bij? Nee, het is geen goed idee, ik heb het daar vandaag maar eens niet over.

Weet je wat, ik sla vandaag gewoon over en deel slechts een foto die ik vanavond heb gemaakt. Tot morgen.

1 opmerking:

Marthy zei

Mag wel een keer hoor, het valt niet altijd mee om weer wat op te hoesten!