zaterdag 3 september 2011

Blondine of brunette?

Ik had gedacht dat ik vandaag niet al te fris zou zijn, ik lag afgelopen nacht pas om twee uur in bed, moe maar voldaan. Gezellig avondje achter de bar doorgebracht, niet ervóór dus hé. Sinds mijn jonge tienerjaren had ik dat niet meer meegemaakt. Ik was toen vaste klant bij jeugdhuis Troelant in Sinaai, in België dus voor de niet-Belgen onder ons. Eigenlijk kan ik beter zeggen dat ik lid was, dat klinkt wat aardiger dan vaste klant, straks denken jullie nog dat ik me daar elke dag een stuk in mijn kraag dronk, zo erg was het ook weer niet. Ik heb daar heel wat uren doorgebracht, meestal vóór de bar maar soms ook wel eens erachter. Maar een tiener heeft een goed herstellend vermogen blijkbaar, ik had nooit een kater. Inmiddels ben ik een paar jaartjes ouder en is het met dat herstellend vermogen iets beroerder geworden. En niet alleen dat herstellend vermogen is minder geworden, als ik nu te lang moet staan gaat mijn rug protesteren. Tja, het zal de leeftijd wel zijn.

Maar deze meid is nog niet zo dom, op een half biertje na geen druppel gedronken gisteravond. Dus vandaag zo fris als een hoentje lekker bezig geweest. Mijn haar weer eens een ander kleurtje gegeven, ik ben in een half uur tijd omgetoverd van blondine naar brunette. Ik weet nog niet wat me beter bevalt, het blonde is meer mijn natuurlijke haarkleur, ik moet nog even wennen aan het donkere.

Laat maar horen wat je er van vindt. Volgende keer bepalen jullie de kleur, de meeste stemmen gelden.

3 opmerkingen:

Rein van der Louw zei

Uh, was jij een paar weken geleden niet rood? Morgen roodharigen dag hier in Breda. Is dat een optie?

Kees zei

Twee zielen één gedachte Rein.
Ik ga ook voor Rood.

Roelien zei

Ik ga voor naturel: in dit geval blond dus!