zondag 9 juni 2013

Subtropisch zwemparadijs


Twee dagen geleden heb ik het zwembad ingewijd. Ik heb mijn bikinietje aangetrokken en met een sprong van heb-ik-jou-daar ben ik er pardoes ingesprongen. Het voelde eventjes een beetje fris aan maar na twee baantjes was het zo lekker dat ik er niet meer uit wou komen. Het water was 23 graden! Dat is een uitstekend temperatuurtje, dacht je niet?

Maar ik ben er toch weer uitgekomen hoor. Languit op een ligbed liggen opdrogen in de warme zon, regelmatig omdraaiend wegens aanbakgevaar. Dat kip-aan-het-spit-gevoel was wel weer een prettige gewaarwording moet ik toegeven.

Maar nu ... nu regent het weer pijpenstelen. Al sinds gisteren is het helemaal mis met het weer. Het is koud en nat, de regen komt met bakken uit de lucht. Houdt het dan nooit meer op? Het lijkt hier verdorie wel een subtropisch zwemparadijs onderhand.

Geen opmerkingen: