zaterdag 30 oktober 2010

Au!

Ik ben rechtshandig, droitier zoals ze hier zeggen. Bert daarintegen is tweehandig, ambidextre. Daarom heeft hij ook twee tennisellebogen en ik maar één. Hij heeft ze al sinds een jaar of wat, niks te maken met het klussen hier dus. Ik heb mijn rechter tenniselleboog sinds een paar maanden maar sinds vandaag begint ook mijn linker elleboog gemeen op te spelen. Hebben we hier te maken met een vierde tenniselleboog in het gezin? Het lijkt er wel op verdorie. Ik pieker me suf, hoe kom ik daar aan? Of beter nog, hoe kom ik er vanaf!? Ik doe zowat niks links, die arm hangt er een beetje werkeloos bij. Altijd al geweest. Vreemde storing. Wat ik wel weet inmiddels uit ervaring, het doet een paar dagen gemeen zeer en daarna blijft het doorzeuren. Doe je niks dan heb je meer last dan wanneer je lekker doorwerkt. Even aankijken hoe het gaat, hopen dat het overwaait en anders ga ik op tennis, dan weet ik tenminste waar het aan ligt.

Geen opmerkingen: