maandag 25 oktober 2010

I'm a Lumberjack

Oh oh oh, wat ben ik STOER! Echt! Vind ik zelf. Ik had al de Kango gehanteerd, zo'n ding om rotsen aan flarden te bikken maar dat is kinderspel met wat ik vandaag voor het eerst in mijn leven heb gedaan. Ik mag me vanaf nu een Lumberjack noemen, een houthakker. I'm a Lumberjack and I'm OK! Ben namelijk met de kettingzaag in de weer geweest! Heus, geen geintje! En weet je wát!? Ik vond het nog prachtig ook! Goed, het is best een beetje eng, er moet niks gebeuren, de ketting moet niet breken, je zaagblad moet niet klem komen te zitten, je moet niet in je been zagen (kleinigheidje), maar ja hé, no guts no glory, zo is het toch?

Zie je die stammetjes? Dat is het resultaat van vandaag. Toegegeven, Bert heeft geholpen, maar da's een man, dus da's anders, toch?

Ik heb hier nu wel alles zo'n beetje geprobeerd. Nu nog een bouwvakkersdécolleté. Hoewel ....

2 opmerkingen:

J. de Zwart Bzn zei

Vrouw, weet uw plaats toch! Er staat immers niet zonder reden geschreven

"I cut down trees, I wear high heels,
Suspenders and a bra"

(Just the Words IX; 115)

Het Boek leert ons, dit geldt slechts de man! De moderne vrouw mag dan de gewone ketting hebben ingeruild voor een kettingzaag, in de complete unexpurgated scripts staat nog altijd niets over het recht op decolleté's! Laat af van uw dwaalwegen!

Johannes de Zwart Bzn
Veluwezoom

Les Aristochats zei

Hoip hoi en Miauwmauw!

Mag ons neefje hier een keer komen logeren als hij zich netjes gedraagt, want hij is namelijk een katje met een erg beetje hoogtevrees maar wil toch eigenlijk wel weer iedere keer de boom in, en daarom dachten wij zo dat als 'ie nou op deze berg laag gestapeld hout mag oefenen dan hoeft de brandweer niet steeds te komen om hem uit de boom te bevrijden. Mag dat?

Hiep hoi en Miauwmauw namens Felixje uit Naarden ...