zondag 17 oktober 2010

Hamster

Tja, weer een dagje geïsoleerd. Hoewel, eigenlijk maar een uurtje of twee. Het huis was weer eens aan een schoonmaakbeurt toe, dat schijnt af en toe te moeten. Bert is meer van het opruimen, ik meer van het schoonmaken. Komt dat even goed uit. Stoken geeft een hoop stof blijkt. Dan wou je dat je huis wat leger was, dan kan er ook minder vies worden, zie je. Maar aangezien we hier een inventaris hebben van drie huizen wat allemaal in onze woonkamer gepropt staat, lijkt het alsof je 3 huizen staat schoon te maken. Bovendien kan ik niet weggooien, ik ben als een hamster, alles wordt bewaard, je weet maar nooit waar het ooit nog goed voor is.

Maar je hoort me niet klagen, zo vaak doe ik het namelijk niet. Van te véél schoonmaken krijg je allerlei allergieën. Dat is in het laboratorium bewezen, vanuit stilstand.

1 opmerking:

Aad zei

Mocht je ooit toch eens in de verleiding komen om op te ruimen, dan houd ik mij aanbevolen voor baar geld in alle mogelijke vormen. Liefst grote coupures :)

Overigens ken ik het opruimprobleem een beetje. Het totaal ontbrekende opruimvermogen van ons kroost wijst sterk in de richting van een erfelijke aanleg ...

H.gr.; Aad