dinsdag 21 februari 2012

Avondrood

Een dag als vandaag is genieten. Afgelopen nacht had het nog een klein beetje gevroren maar zodra de zon zich liet zien werd het aangenaam warm. Zoals al aangekondigd heb ik met dit mooie weer de hele dag op de steiger doorgebracht. Voor het eerst heb ik me weer in het zweet gewerkt, letterlijk.

Ik geef toe dat ik niet op mijn best ben wat werken betreft als het zo koud is als de afgelopen weken. Dikke sokken, handschoenen, mutsen, snowboots, warme truien, het werkt niet. Het deel van het huis waar gewerkt moet worden is niet verwarmd, we proberen wel wat met kacheltjes en zo, maar het blijft behelpen en ik vlucht om de haverklap naar de stoel voor de kachel. Dat schiet dus niet op, maar met deze temperaturen heb ik er weer helemaal zin in.


Morgen weer zo'n dag, als we het avondrood mogen geloven.

1 opmerking:

Roelien zei

Wow, wat ene pracht aan kleuren!