dinsdag 28 februari 2012

D3 à volonté



Ik wil niemand jaloers maken hoor in het noorden, maar het lijkt hier wel zomer! Ik heb moeite om niet de hele dag te liggen niksen, genietend van het zonnetje.

Ik heb het niet gedaan, niet de hele dag, wel een uurtje. Goed voor de vitamine D3, daar schijnen bleekneusjes een chronisch tekort aan te hebben en de zon vult dat tekort aan. Het kan ook wel met pillen, maar dat is bij lange na niet zo effectief. Bovendien, waarom zou je iets kopen terwijl het gratis en voor niks aan het firmament staat. Dit bleekneusje heeft dus flink aan haar gezondheid gewerkt vandaag.

Ze heeft bovendien ook nog gesport! Het moet niet gekker worden. Vooral mijn bovenarmspieren zijn getraind. En daarvoor ben ik niet eens het erf af geweest. Vooruit, ik zal wat duidelijker zijn, ik ben weer begonnen met voegen. Nog maar een proefstukje, ik wou eerst eens even weten hoe lang het drogen duurt voordat er geborsteld mag worden. En wat denk je, maar drie uurtjes maar met dit weer! Die muur staat pal op het zuiden, dat wil wel.

De weersvoorspellingen zijn uitstekend, het wordt alleen maar nóg warmer. Dat komt helemaal goed, zowel met die muur als met mijn D3 produktie.

Geen opmerkingen: