zaterdag 25 februari 2012

Zo gepiept



Zal ik jullie eens wat vertellen? De kachel staat op zijn plek! Ik heb het al eerder verteld, soms zien we erg tegen dingen op, zeker als ze zwaar zijn of als we het nog nooit eerder gedaan hebben. Maar, ik zal het afkloppen, ik moet zeggen dat het altijd allemaal erg meevalt uiteindelijk.

Nu ook weer, die kilos moesten op een paar betonblokken getild worden. Mijn wederhelft zat al te denken aan ingewikkelde takels, ik zag liever een paar sterke mannen aan het werk. Allemaal niet nodig, gewoon goed nadenken en een list verzinnen bleek voldoende. Het kostte nauwelijks moeite, wat duw- en trekwerk en hopla, het was gepiept.

Wel jammer van die sterke mannen.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Had idd leuk geweest, foto van sterke mannen. (niet dat je kachel noeit mooi is hoor);)

Kees zei

Nu alleen de staalplaten nog?