woensdag 1 februari 2012

Elektrisch dekentje



Zo, koud zeg vandaag. Eigenlijk kan ik beter zeggen dat het koud is geweest afgelopen nacht. Ik zag het op de minmax thermometer, min zes is het geweest.

Niet dat ik daar veel van gemerkt heb, ik lag in mijn warme bed op een elektrisch deken. Heerlijk zo'n dekentje, niets lekkerder dan in een warm bed te stappen als je gaat slapen. Nou ja, ik kan eerlijk gezegd wel nog een paar lekkerder dingen verzinnen maar daar ga ik hier niet verder op in.

Denk nu niet dat ik een hele nacht lig te bakken op dat ding, even voor alle duidelijkheid, het gaat aan als ik mijn tanden ga poetsen en het gaat weer uit zodra ik in bed stap.

Een elektrisch deken zou voor onze brievenbus ook wel wat zijn, die zat vanochtend dichtgevroren. Grof geschut uit de kast gehaald om er na een hoop geklooi een dubbele stapel reklamefolders uit te halen.

Ach ja, maken we de kachel wel weer mee aan, hebben ze toch nog enig nut.

Geen opmerkingen: