woensdag 26 september 2012

De krul erin



Als mijn haar vol stof zit, dan zit het op zijn best. Echt waar. Allicht, dat vind ik zelf. Ik krijg er stevige krullen van en dat bevalt me wel.

Vroeger deed ik er alles aan om de slag eruit te halen. Speciale shampoo, föhnen, dat werk. Ik had niet echt krullend haar en wat erin zat krulde steevast de verkeerde kant op. Behalve als het regenachtig weer was, dan kon ik stylen wat ik wilde, zodra ik de badkamer uit kwam sprong de krul er weer in.

Tegenwoordig krult het wat meer. Of dat komt doordat ik het al meer dan twee jaar niet meer geföhned heb of door iets anders, geen idee, maar het bevalt me wel. Het is één van de dingen die ik heb afgezworen toen we verhuisden.

Maar dat stof, tja, daar loop je niet mee rond. Dus heb ik het er maar uitgewassen. Het was stof van de muren en plafond in het toilet. Daar ben ik maar eens begonnen met de afwerking. Inmiddels zit de eerste verflaag erop. Morgen nummer twee en dat is ook weer klaar.

2 opmerkingen:

Aad zei

... en ik - bij het lezen van de titel - maar denken dat de heer des huizes zich 'n permanentje had laten aanmeten ...

Anoniem zei


Je schreef het is één van
de dingen enz.
Dus er zijn meerdere dingen,
die je afgezworen hebt toen
jullie verhuisden.
Vroeger .......?
Tegenwoordig ......?