maandag 17 september 2012

Goed bezig



Ken je dat, heb je allemaal mooie voornemens op de zondagavond, komt er op de maandag helemaal niets van terecht.

We hadden ons voorgenomen om het restant van de vloer te voegen vandaag. Het was gisteren vrij laat geworden, dus vroeg opstaan zou er niet bij zijn, dat wisten we wel. Maar dat er van die hele vloer niets terecht zou komen, dat bleek later pas. Maar desalniettemin zijn we goed bezig geweest.

Onze garage was een grote puinhoop geworden. Alles stond overal, behalve daar waar het hoorde te staan. En ook al stond het wel waar het hoorde, ik kon er nooit wat terugvinden. Ligt ook aan mij hoor, geef ik meteen toe, ik kon er gewoon de logica niet van achterhalen.

Kijk, in de keuken is dat precies andersom. Daar ligt voor mij alles op een logische plek. Ik vind alles altijd terug. Mijn wederhelft daarentegen wil daar nog wel eens moeite mee hebben. Niets aan de hand, het zal wel iets natuurlijks zijn of zo.

Nu ik het toch over de keuken heb, ook daar goed bezig geweest. Maar dan met ratatouille en vijgenjam. Alles uit eigen tuin uiteraard.

Geen opmerkingen: