vrijdag 7 september 2012

Geen discriminatie



Huh ... wat is dit in hemelsnaam ... moet dat een tomaat voorstellen? Om jullie te overtuigen van het kaliber heb ik hem op de weegschaal gelegd en ik geef toe, ik schrok er zelf ook een beetje van. Bijna een kilo weegt dit mormel.

Mormel ja, want geef toe, mooi is hij niet. Het is een gedrocht van jewelste. Ik dacht eerst nog even aan een siamese tweeling, maar nee, het is echt één tomaat, met één steeltje.

Het is maar goed dat tomaten niet kunnen praten, deze jongen was door zijn soortgenoten behoorlijk gepest geweest anders. Hij lijkt wel een beetje op het hoofd van de elephant man, hij is eigenlijk gewoon een klein beetje eng.

Maar geen nood, al kunnen die tomaten wel of niet onderling met elkaar praten, hij wordt binnenkort gewoon net als alle andere in mootjes gehakt en ingevroren.

Wij discrimineren niet.

2 opmerkingen:

Elisabeth zei

Jeetje wat een joekel.Daar kun je een lekker pannetje soep van koken .Ik kwam via via even langs dus dacht ik geef een een reactie.
Groetjes Elisabeth

Anoniem zei

Ook voor dit niet mooie gedrocht
geldt: schoonheid zit van binnen.
Dus voorzichtig hakken!