vrijdag 23 maart 2012

Bintjesspierpijn

Helemaal niets is er te zien, nada, rien. En dat terwijl ik verdorie nog wel zo hard heb staan zwoegen.


Ik heb mijn eerste bintjes gepoot! Jaja. Maar dat ging niet zonder slag of stoot. Ik wilde ze op een stukje grond zetten wat nog niet eerder was verbouwd. De aarde was deels vorig jaar al omgeploegd, het is dat "deels" wat het 'm deed.

Dat valt verdorie nog niet mee om met de hand die zware aarde om te woelen, ik voel elke spier in mijn lijf. Met schop en riek, stukje voor stukje, ik geef me niet zo gauw gewonnen. Maar nu, alweer uren later, zit ik nog te recupereren op de bank.

Wacht maar af, er is nu dan wel nog niets te zien, dat komt snel genoeg ... hoop ik, namens alle pijnlijke spiertjes.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wanneer je snel iets wil zien
gaatjesplastic eroverheen leggen.
Wanneer de plantjes ongeveer
10 cm boven de grond staan grond
aanaarden(ruggen) Later nog een keer aanaarden, zodat er geen
licht bij de aardappelen kan komen.Bintjes zijn geen vroege
aardappelen, dus het duurt nog wel even voordat je kunt oogsten.
Sterkte ermee en met de spieren