zondag 4 maart 2012

Fingers crossed



Ik heb vandaag de muur afgemaakt, allicht zover dat het dak erop kan. De weersvoorspelling was vrij aardig, bewolkt met in de late avond kans op wat regen. Dus hup, vrij vroeg aan het werk. Eerst nog een paar restanten oude crepie weghakken en dan opnieuw invoegen zodat het op tijd kan drogen voordat het donker wordt.

Dat was het plan. Het ging allemaal goed totdat het om één uur al begon te miezeren. Nu, acht uur later regent het nog. Dus dat drogen schiet niet echt op en ik zie mezelf niet om middernacht die steiger opklimmen.

Ik gok het er maar op, morgenochtend pas borstelen in de hoop dat het kalk-zandmengsel dan niet al te hard is geworden. En anders heb ik echt een probleem, dan kan ik alles van vandaag er weer uit gaan hakken.

Fingers crossed.

Geen opmerkingen: