maandag 5 maart 2012

Drie weken te vroeg



Nou jongens, het is gelukt hoor, die muur die ik gevoegd heb bedoel ik.

Vanochtend voor mijn doen veel te vroeg opgestaan, het was nog niet eens acht uur. Maar ik zag de zon al verschijnen, dus ik dacht, als ik nog langer wacht en de zon op de muur staat dan heb ik helemaal geen kans meer. Maar het viel allemaal reuze mee.

Het had gevroren afgelopen nacht. Daardoor had het voegwerk niet echt kunnen drogen. Het was zelfs nog aan de nattige kant toen ik bovenop de steiger stond. Ik had me duidelijk zorgen gemaakt om niets.

Het was best koud daarboven, na de warmte van de afgelopen dagen valt dat een beetje tegen. Ik had er eerlijk gezegd ook geen rekening mee gehouden en dus stond ik daar veel te luchtig gekleed te borstelen.

En nu zit ik dus op de bank te niesen. Ach, wat geeft het, de muur is klaar en hij is prachtig geworden, al zeg ik het zelf. De eerste balk van het dak zit er zelfs al in. We zijn maar drie weken te vroeg klaar. Beter zo dan drie weken te laat.

Geen opmerkingen: