zondag 15 april 2012

Shaken, not stirred

Ik bbbben een bbbbbeetje ddddoor elkkkkkaar gesssschud. Ddddie rots was nnnnnog dddddiker dddddan ik geddddacht had. Er moest zelfs serieus materiaal aan te pas komen, de cango heeft zijn dienst hier al bewezen.


We hebben het stukje vloer wat tussen de ramen in zit, het stuk wat eigenlijk nog binnen ligt dus, voorzien van een laag beton. Dat maakt het afreien dinsdag wat gemakkelijker, hopen we.


Tijdens het afgraven kwam ik nog een klein padje tegen wat net uit zijn winterslaap kwam. Hij zat verscholen onder het zand, gelukkig heb ik hem kunnen redden voordat hij ingemetseld werd. Heb ik toch even mijn paddenangst overwonnen, ik ben er niet gek op, maar moedig heb ik hem opgepakt en hem naar veiliger oorden gebracht.

En weet je wat, ik ben er meteen vanaf, van die angst. Wie kan er nu bang zijn voor zo'n klein lief schatje.

Geen opmerkingen: