zondag 22 april 2012

Vuurvingers


Kijk eens, dat begint er op te lijken. Het is me wel een klus zeg. De hele dag bezig geweest met af- en aanvoeren van puin en grind en als je dan de vierkante meters gaat tellen valt het weer tegen hoe weinig je eigenlijk maar doet. Maar goed, het zwaarste werk is nu achter de rug.

Ik heb het al eerder gezegd en ik meen het, sportscholen zijn hier totaal overbodig. Ik ben inmiddels voorzien van stevige spieren, het doet allemaal niet meer zo'n zeer, spierpijn heb ik nog zelden. Alle vet is verdwenen, ik verbrand meer calorieën dan ik ooit op een dag kan eten. Maar dat is niet alles, er is meer.

Ik begin vuurvaste vingers te krijgen. Er zit een laag eelt op waardoor ik zonder enige moeite warme borden aanpak, om maar iets willekeurigs te noemen. Het was me eigenlijk nog niet eerder opgevallen, maar nu ik er op zit te letten merk ik dat ik inderdaad minder gevoel heb in mijn vingertopjes, heel vreemd.

Misschien het moment om gitaar te gaan leren spelen. Of contrabas natuurlijk, maar alleen als ze daar ook kleine modelletjes van hebben.

Geen opmerkingen: