vrijdag 19 november 2010

Smoking gun

Bert houdt van wijn. Ik ook overigens. Bert heeft altijd beweerd dat ik hem aan de wijn heb geholpen. Voor mijn tijd dronk hij alleen maar sinas, zei hij. En ik in mijn onschuld geloofde dat. OK, hij had wel hier een daar een biertje gedronken, maar wijn nog nooit.

Maar ik heb de bewijzen dat het niet zo is. Toevallig kwam ik een oude foto tegen, van Bert met een vriendinnetje. Ik denk dat ze Chamane heet, maar dat is een gok.

Schrik niet, er is geen ruzie uitgebroken in huize Fontanelles, ik ben geen jaloers typetje, allicht niet wat het verleden betreft. Maar waar het hier om gaat, zie je wat daar op tafel staat? Ik vermoed geen zwarte-bessen-sap. Of zou het rode-bietjes-sap zijn?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Er is geen bewijs dat er uit het glas gedronken is. Bovendien kan het glas ook van de fotograaf zijn. Kortom, onvoldoende aantoonbaar. Kamerleden van de PVV blijven om grotere aantijgingen gewoon in de kamer zitten. Gewoon blijven ontkennen Bert!

Unknown zei

Rond 1978 zat ik in mijn Transsylvanische periode. Het was bloed.

brijn
Timişoara

Anoniem zei

Ho,ho,ho even! Toevallig ken ik die dame die naast Bert zit. Van haar weet ik dat dat de andere drinkglazen vies in de vaatwasser lagen. Zij moesten toen wel cola drinken uit wijnglazen. Bert en de dame in kwestie dronken NOOIT alcohol. Toen niet en heden ten dage ook niet.

Chamane Vroegindeweij zei

Ik ben het in elk geval niet, want ik ben nu in Polen, dacht ik. Jellinek staat er in elk geval aan het begin van het dorp hier. En ik heb ook zoiets van dat mijn glas nooit zo vol zou zijn.

Een spirituale groet van jullie
Chamane
p/a Polen