zondag 21 oktober 2012

Afgeleid?



Als het goed is wordt er morgen begonnen met deel twee van de mezzanine. Ik had me voorgenomen al zoveel mogelijk voor te bereiden, maar het is er niet van gekomen. Dat heb je wel eens, je maakt plannen maar voor je het weet is de deadline daar en ben je niet klaar met wat je had willen doen. Heel erg is dat niet, het staat niet de werkzaamheden van morgen in de weg, maar toch.

Nu is het ook weer niet zo dat ik helemaal niets gedaan heb. Het was de bedoeling om de vloerdelen al in de whitewash te hebben zodat ik meteen kon beginnen met de vloer erin te leggen zodra de balken geplaatst zijn. Maar verder dan het schuren van de planken ben ik niet gekomen.

Met de schuurmachine aangesloten op de stofzuiger zodat er eigenlijk nauwelijks stof vrijkomt. Ook dat was de bedoeling. Waarom ik na een pauze halverwege vergeten ben om die stofzuiger weer aan te zetten is me een raadsel. Waar zit ik in hemelsnaam met mijn gedachten af en toe.

1 opmerking:

Rein zei

Kun je de schuurmachine niet via de stofzuiger schakelen? Dat kan bij mij wel. Dan gaan ze tegelijk aan.