vrijdag 5 oktober 2012

Schilderbui

Ik ben in een schilderbui, ik heb duidelijk de smaak te pakken. De muren van het zitgedeelte zijn aan de beurt. Het is mooi om te zien hoe een ruimte verandert nu ook de muren zo goed als klaar zijn. Morgen nog een laatste laag en dan is dat ook weer gebeurd. En daarna pakken we de openslaande deuren aan.


Zie je trouwens dat verschil in kleur? Daar had ik het laatst over. Alles is in dezelfde witte latex geschilderd en toch lijkt het boven warmer, enkel en alleen door de weerkaatsing van de vloer. Geinig he.

Het viel me vandaag trouwens weer op hoe licht de nieuwe woonkamer is. Tot het echt donker is buiten heb je een prachtige lichtinval. Aan de noordkant waar we nu nog onze woonkamer hebben is dat wel anders. Daar moet de verlichting al vroeg aan en op sombere winterse dagen brandt de hele dag de lamp.

Maar nog even het is het voorbij. Kan je je voorstellen dat we er naar uitkijken?

1 opmerking:

Aad zei

Een echte schildersbui ... dat verbaast me niets als je een echte van Rijn in huis hebt :-)