zaterdag 27 oktober 2012

Haastige spoed


Nu die balken van de tweede mezzanine er in liggen kriebelt het toch wel erg, we willen liever vandaag dan morgen verhuizen. We weten wel dat het eigenlijk veel slimmer is om nog een paar weken te wachten, er komt toch nogal wat stof kijken bij wat er allemaal nog gedaan moet worden. Maar ken je dat, de volgorde der dingen is ineens minder belangrijk.

En dus hebben we vandaag maar al even de vloerplanken naar boven gebracht. Daarmee zijn ze beneden uit de weg en hebben we boven een beloopbare vloer gemaakt. Ik weet wel dat ook dat eigenlijk niet zo verstandig is. Die planken liggen los, als je per ongeluk op een uiteinde van een plank stapt kukel je pardoes naar beneden.

Ik dacht daarnet, ik maak er even een foto van zodat jullie ook kunnen meegenieten. Niet dat er zo veel aan te zien is, maar waar moet ik anders een foto van maken. Maar terwijl ik die foto net zat te bekijken viel mij opeens iets op. De planken liggen nu dan wel op de balken, alleen moeten die balken nog geschuurd en geschilderd worden.

We worden meteen afgestraft. Er zit weinig anders op, de planken zullen er weer af moeten. Zo zie je maar weer, haastige spoed is zelden goed.

Geen opmerkingen: