zondag 7 oktober 2012

Stukje lezersbinding



Schilderen, schilderen en nog meer schilderen. Vandaag ook weer. Maar dat is een goed teken, toch? Het betekent dat er wat aan de afwerking wordt gedaan en het grote werk gedaan is.

Maar dat geldt alleen voor het achterste deel van de nieuwe woonkamer. Er komt nog meer groot werk aan. Ik verklap nog niet alles maar er staat ons nog een serieuze ingreep te wachten. Eentje waar we heel erg tegenop zien. Niet zozeer voor de hoeveelheid werk maar voor de rommel die het ongetwijfeld met zich mee gaat brengen. Maar ja, je moet er wat voor over hebben, is het niet?

Maar even terug naar dat schilderen. Ik ben met een glazen deur begonnen. Niet het glas zelf natuurlijk, het hout er omheen. Vandaag in de grondverf gezet, morgen wordt ze gelakt. Niets byzonders, alleen wordt het een onverwachte kleur.

Maar dat is ook iets wat ik nog niet verklap, kijk morgen zelf maar. Ik moet ook een beetje aan lezersbinding doen tenslotte.

2 opmerkingen:

Rein zei

Volgens mij is de grote klus een "doorbraak".

Aad zei

Cliff hangers ... spannend !