woensdag 17 oktober 2012

Beide beentjes in de lucht



ZWIEP ... KLEN BENG ... AUW!! #*%&$#*

Ik ben van de trap gevallen. Pardoes met mijn rug op een trede. En ja, dat doet gemeen zeer dus sta me even een paar krachttermen toe voor één keer.

Je moet ook niet op je gladde slofjes te snel van een steil trappetje willen afdalen. Maar je weet hoe zoiets gaat, het gaat honderd keer goed en dan komt die hondereneerste keer, je let niet meer op en hopla, beide beentjes in de lucht.

Morgen ongetwijfeld een blauwe plek en wat spierpijn, maar daar blijft het gelukkig wel bij. Nog een geluk dat zo flexibel ben als een elastiekje en geen tientonner ben, dat had allemaal veel erger kunnen aflopen.

3 opmerkingen:

Rein zei

Die "doorbraak" moet er snel komen, dan kun je de statie trap voortaan af.

Les Fontanelles zei

Klopt Rein, je hebt het door! Hoe eerder hoe liever.

Rein zei

Was nog vergeten mijn medeleven te tonen. Ik hoop dat je spoedig hersteld.