woensdag 6 maart 2013

Camouflage

Ik liep een paar dagen terug een rondje door de tuin. Ik liep langs de rozen die mooi aan het uitlopen zijn, langs de kersenbomen die al knoppen beginnen te krijgen, langs de sering die op ontploffen staat en langs de voet van het zwembad. Daar hebben we vlak voor de winter takken van de prunus laurier in de grond gestoken.


Echt steken was dat niet, er moest met een accuboor een gat gemaakt worden, anders kreeg je met geen mogelijkheid dat takje de grond in. Ik kan me nog goed herinneren dat ik toen dacht, waar doe ik het voor, wordt dit wat in deze grond.

Maar tot mijn verbazing krijgen ze allemaal mooie knoppen. Het lijkt er op dat ze gaan groeien. Helemaal zeker ben ik nog niet van mijn zaak, maar het ziet er allicht positief uit.

Het zou wel mooi zijn als dit lukt, dat betekent dat we over een jaar of twee de betonnen rand gecamoufleerd hebben en we die grijze bak niet meer zien. Hoe dan ook nog even geduld dus.

1 opmerking:

Aad zei

Is het de aromatische laurier? Dan kun je over een jaar je zwembad aanprijzen als 'kruidenbad' :)