donderdag 21 maart 2013

Nog even nalopen

Dinsdag de aanvraag voor de keuring op de bus gedaan, vandaag werden we al gebeld voor het maken van een afspraak. Dat is nog eens vlot!

Ik kreeg een uitermate vriendelijk dame aan de telefoon die me vroeg wanneer het schikte. Ik dacht even, doe maar over een paar dagen, dan hebben we het gehad. Ik ben namelijk nogal benieuwd hoe het zal gaan. Maar ik bedacht me net op tijd dat een paar dagen extra misschien toch wel handiger is.


Het is de bedoeling dat de gite er helemaal uitziet zoals een gast het aantreft. Dus met opgemaakte bedden, handdoeken netjes op de plank in de badkamer, de keuken compleet en de zithoek opgeruimd. Er staat nu nog tuinmeubilair binnen, dat zal dus wel even buiten neergezet moeten worden. Bovendien kan de gite na de winter best wel weer eens een schoonmaakbeurt gebruiken, ramen mogen wel eens gelapt worden en de vloer kan wel een dweil gebruiken.

We kunnen voor alle zekerheid nog even de lijst met punten doorlopen om te kijken of er toch nog iets mist. Ik denk het niet, maar nog even controleren kan geen kwaad.

Trouwens, er komt niet alleen een controleur van de keuringsdienst, er komt ook iemand van het office du tourisme mee. Als het goed is krijgen we een vermelding in de gids van de streek. Toch wel weer leuk.

1 opmerking:

Dees zei

Ziet er prachtigmooi uit allemaal! Compliments!