vrijdag 1 maart 2013

Ja en nee

JAAAAAAAAAAAAAA, Ik heb mijn Frans rijbewijs.
NEEEEEEEEEEEE, mijn wederhelft niet.


Het was haast te verwachten, maar ja, je hoopt toch dat het wel in orde is. Tegen beter weten in wellicht. Het mijne was in no time geregeld, we dachten nog, kijk, dat valt wel mee. Maar het dossier van meneer van R was nergens te vinden.

Dat zeiden ze trouwens niet met zoveel woorden. Op de vraag waarom het er niet was, werd geantwoord, omdat het nog niet klaar is. Hm, ze durven niet toe te geven dat ze het gewoon kwijt zijn. Niet te geloven eigenlijk.

Maar goed, eentje is er binnen, een schrale troost, dat wel. Maar vooruit, één is beter dan geen. En het dagje Albi wat we eraan gekoppeld hebben was zeer aangenaam. Het ziet er naar uit dat we dat volgende week vrijdag weer gaan doen, want dan mogen we terugkomen om het tweede rijbewijs op te halen.

Hoe ze zo zeker weten dat ze het dossier dan teruggevonden hebben is ons een raadsel. We zien wel.

2 opmerkingen:

Aad zei

Tja ... ze zullen wel zoeken naar monsieur Meert ...

... en die NL 70 restrictie, betekent die nog wat?

Les Fontanelles zei

Dat ik in Nederland max 70 per uur mag rijden ... ;-)
Nee nee, het betekent zoveel als dat mijn origineel rijbewijs een Nederlands was wat is omgeruild voor een Frans, niet meer, niet minder
Overigens, de papiertjes zijn hier gratis en onbeperkt geldig ...