dinsdag 12 maart 2013

Nare klontertjes



Er wordt hier weer geschilderd alsof het een lieve lust is. De tweede laag verf is vandaag op de muren van de kleine logeerkamer uitgerold. Ik heb de laag er lekker dik opgesmeerd in de hoop dat het hiermee klaar is. Dat is het nooit eigenlijk, maar tegen beter weten in probeer ik het toch altijd. Wil je het echt mooi hebben dan zal het toch drie keer moeten. Ach ja, het kost eigenlijk weinig moeite, dus een extra laagje is zo gebeurd. Daar hebben we geen moeite mee.

Waar ik wel wat moeite mee heb is dat er verdorie klontertjes in de latex zitten. Ik dacht even dat het aan het oude pot lag, dat die verf een beetje was gaan samenklonteren of zo, maar ik maak een nieuwe open vandaag en die heeft het ook. Ik kan alleen maar concluderen dat het verf is van een slechte kwaliteit.

Het maakt weinig uit wat je hier koopt, echt goede kwaliteit hebben we nog niet gevonden. Het is geen kwestie van prijs blijkbaar, de verf die we hiervoor hadden was twee keer zo duur en net zo slecht. Dus ja, dan weten we al snel welke we moeten kopen. Als we echt goede verf nodig hebben laten we hem meenemen uit het noorden. Voor latex is dat wat overdreven, maar voor houtverf loont het de moeite.

De volgende bestelling is al geplaatst, over een paar weken komt hij aan. Dan kunnen we de zaak weer wat kleur gaan geven hier.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zou zeggen: zet de mixer er in. Gr. Marc